Osnovna škola Rugvica

CARNet portali

Institucije

Anketa (mala)
Kako vam se sviđa web stranica škole?

brojač
Ispis statistike od 4. 8. 2010.

ŠKOLA U PRIRODI / ŠKOLA PLIVANJA - BANJOLE

9. 4. 2018.  - 1. DAN

Nakon polaska iz škole u  7.15 h krenuli smo autobusom kroz Gorski kotar te dalje obilaznicom iznad Rijeke kroz tunel Učka do Roča. U Roču smo vidjeli rimske spomenike. Obišli smo Aleju glagoljaša te vidjeli mnoge znamenitosti. Stigli smo do Huma - najmanjeg grada na svijetu. Obišli smo i novu zvjezdarnicu u Tićanu te slušali zanimljivo predavanje na temu astronomije. Najveće uzbuđenje svakako je pobudila Jama Baredine. U Banjole smo stigli puni dojmova i smjestili se u hotel. Počela je i škola plivanja nakon koje smo večerali i pošli na spavanje. Toliko u našem prvom javljanju...pozdrav svima...

10. 4. – 2. DAN

Nakon finog doručka počela je škola plivanja. Podijeljeni smo u dvije skupine: plivači i neplivači. I jednoj i drugo skupini jednako je dobro u bazenu s morskom vodom. Osušili smo kosu i krenuli na ručak, a nakon ručka  autobusom na put prema Dinoparku u mjestu Funtana. Upoznali smo sve dinosaure i uživali u atrakcijama: gusarski brod, vlak i vrtuljak. Pokazali smo iznimnu hrabrost i izdržljivost. Htjeli smo još! Na povratku smo svratili i do Limskog kanala te se divili pogledu s vidikovca. Iza večere imali smo disco večer te naučili plesati twist.

11. 4.  - 3. DAN

Poslije doručka krenuli smo prema Puli. Šetali smo gradom te vidjeli znamenitosti i slušali o njima:  Forum, Augustov hram, Dvojna vrata, Katedrala, Gradska vijećnica, ostaci Malog rimskog kazališta. Divili smo se i ljepoti Arene te smo nakon njenog razgledavanja otišli do utvrde Verudela gdje se  nalazi Aquarium. Nakon povratka u Banjole imali smo školu plivanja. Ovaj put vježbali smo skokove u vodu i ronjenje uz plivanje. Iza večere bila je ponovno disco večer te smo plesali i uživali u plesnim igrama uz animatoricu.

12. 4. - 4. DAN

Nakon doručka krenuli smo prema Fažani, ukrcali se na brod te plovili do NP Brijuni. Vidjeli smo autohtono raslinje, livade na kojima pasu jeleni i mufloni, arheološke lokalitete i safari park u kojem žive zebre, somalijske ovce, indijska goveda, deve i lame. Vidjeli smo posljednju slonicu u Hrvatskoj Lanku i papigu Kokija. Posjetili smo i Titovu rezidenciju te vidjeli izložbu fotografija te životinje koje su nekad obitavale na otoku.

13. 4. – 5. DAN

Nakon buđenja, pospremanja kofera i doručka počelo je natjecanje u plivanju i ronjenju.

Rezultati:

3. Lorena Kolar, 4.c
  4. Iris Jakirčević, 4.a

ŠTAFETA MUŠKI

1. MJESTO 4.d (Marić, Kaladić, Matijević, Kuzmec)

ŠTAFETA ŽENSKI

1. MJESTO 4.b (Kulaš, Agatić, Školnikovec, Žilić)

RONJENJE MUŠKI

1.  Marko Marić 4.d

RONJENJE ŽENSKI

1. Lana Plavšić, 4.d

ZLATNA DASKA (neplivači)

1. Lana Okmazza, 4.d

Nakon ručka krenuli smo prema rtu Kamenjak pa dalje prema Fužinama gdje smo pojeli fine štrudle od jabuka. Oko 21 h stigli smo kući te izljubili roditelje!