preskoči na sadržaj

Osnovna škola Rugvica

Login
Tražilica
Upisi u 1. razred

Izaberi srednju školu

Besplatni udžbenici

Grad Zagreb

Obrazac           Privola

 

e-dnevnik

e-dnevnik

Škola stranih jezika

Office 365

Office 365 je besplatan za sve učenike i nastavnike

Odbojka za učitelje

Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Projekti

Škole za Afriku

Škole za Afriku

Dabar

Dabar

Sigurnost

Kako zaštititi dijete

CERT

CARNet portali

 

Institucije

 

Anketa (mala)
Kako vam se sviđa web stranica škole?




brojač
Ispis statistike od 4. 8. 2010.

Ukupno: 1454181
Ovaj mjesec: 3052
Ovaj tjedan: 359
Danas: 73
Što učiniti kod poteškoća u učenju?

 Najvažnije je suočiti se s činjenicom jesu li želje i očekivanja roditelja u skladu s djetetovim sposobnostima, mogućnostima i željama. Svaki dan djetetova života trebao bi biti ispunjen sadržajima i aktivnostima koje će njegov razvoj usmjeravati prema odrastanju u aktivnu, kompetentnu i odgovornu osobu. Roditelji trebaju biti iskreni i dosljedni, uz nastojanje razvijanja bliskosti i povjerenja.

  Ako postoje teškoće u psihofizičkom razvoju koje bi mogle utjecati na uspjeh u školi, potrebna je rana dijagnostika, liječenje i rehabilitacija. Ne uoče li se ranije, te će poteškoće uočiti školski liječnik i stručni tim škole već pri upisu u osnovnu školu. Već kod prvih i najmanjih poteškoća treba tražiti pomoć i staviti težište na djetetove sposobnosti (npr. govorne, glazbene, motoričke, tehničke i slično). Tako ćemo omogućiti da dijete ne razvija lošu sliku o sebi i zavrti krug neuspjeha. U adolescentnom razdoblju neuspjeh u školi upozorava roditelja ne samo na moguće pogrešan izbor škole, početne teškoće prilagodbe i nesnalaženja koja krenu s «markiranjem» i negativnom afirmacijom, nego i na velike i burne tjelesne i psihičke promjene kada adolescent usvaja spoznaje drugačijeg pogleda na sebe i okolinu. U sadašnjem okruženju često negativnih komentara i utjecaja (“što vrijedi učiti, više novca imaju i bolje žive lopovi i šverceri”) važno je isticati pozitivne stavove o učenju, znanju i vještinama, navoditi pozitivne primjere u obitelji, društvu, znanosti i sportu.

  Obratite se svom školskom liječniku u savjetovalište radi dijagnostike, usvajanja načina i organizacije učenja te otklanjanje straha od odgovaranja i ispita.

preskoči na navigaciju